Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe bestel ik met mijn code een geldig toegangsbewijs?
  1. Ga naar www.saunaticket.nl/dagjeuit 
  2. Geef het aantal codes aan dat u heeft om te verzilveren
  3. Vul uw code(s) in 
  4. Reserveer zelf bij een sauna naar keuze (deelnemende sauna’s)
  5. Vul uw gegevens in en rond de bestelling af
  6. U ontvangt een e-mail met het geldige toegangsbewijs. 
Mijn unieke code geeft een foutmelding

Waarschijnlijk is er een foutje gemaakt bij het invoeren van de code. Probeert u het opnieuw. Mocht u een foutmelding blijven zien controleert u dan of u deze code niet al eens heeft gebruikt. Elke code is uniek en kan eenmaal verzilverd worden. 

Mijn toegangsbewijs heb ik nog niet per e-mail ontvangen

Om een geldig toegangsbewijs te ontvangen dient u het bestelproces compleet te hebben doorlopen. Het is mogelijk dat het toegangsbewijs per e-mail bij de ongewenste items van de inbox (SPAM) is binnengekomen. Wij raden u aan om ook deze map te controleren. 

Kan ik mijn saunaticket ook later inleveren dan de geldigheidsdatum?

Nee, het is niet mogelijk om een voucher in te leveren nadat de einddatum verstreken is. Het bezoek dient plaats te vinden voordat de geldigheid verloopt. 

Reserveren

Dien ik te reserveren?

Ja, het is verplicht om te reserveren. Er wordt door sauna’s een maximum gehanteerd aan het aantal gasten per dag om de rust op locatie te bewaken. Door te reserveren kondigt u uw bezoek aan en rekent de sauna op uw komst.

Kan ik ook later reserveren?

Ja dat is mogelijk. Echter raden wij u wel aan dit op korte termijn te doen, zodat u er zeker van bent een bezoek te kunnen brengen aan de sauna van uw keuze op de gekozen datum. Er kan gereserveerd worden op basis van beschikbaarheid. 

Ik heb nog geen reserveringsbevestiging ontvangen.

Het is mogelijk dat de reserveringsbevestiging bij de ongewenste items van de inbox (SPAM) is binnengekomen. Indien dit niet het geval is raden wij u aan om contact op te nemen met de sauna om te controleren of zij de reservering in goede orde hebben ontvangen.  

Geldt mijn reserveringsbevestiging als toegangsbewijs?

Nee, u dient uw geldige toegangsbewijs mee te nemen op de dag van uw bezoek. Dit toegangsbewijs is voorzien van een originele barcode. 

De datum die ik wil reserveren is volgeboekt.

Elke locatie bewaakt de rust en ruimte binnen de saunalocatie door een maximum te hanteren in het aantal bezoekers. Het is dus mogelijk dat een dag op de kalender volgeboekt is. In dit geval raden wij u aan om óf een andere saunalocatie uit te kiezen voor de betreffende dag óf bij de gewenste saunalocatie een andere dag in te plannen voor uw bezoek.

Ik wil mijn reservering wijzigen/annuleren.

Veelal is het wijzigen van uw reservering kosteloos tot 24 uur voor uw geplande bezoek. Om een reservering te annuleren of te wijzigen dient u contact op te nemen met de betreffende saunalocatie.

Saunabezoek

Wat moet ik zoal meenemen?

Vergeet niet mee te nemen:

  • Badlaken, groot genoeg, zodat u er liggend op past
  • Extra Handdoek(en)
  • Badjas
  • Badslippers
  • Haarknip/-elastiek
  • Eventueel: iets om te lezen
  • Eventueel: eigen doucheproducten
  • Zomertip: zonnecreme

Toch iets vergeten? Bij de meeste locaties zijn bovenstaande producten verkrijgbaar bij de receptie. 

Zijn er ook badkleding- of damesdagen?

Ja, bij meerdere sauna’s worden er damesdagen en/of badkledingdagen georganiseerd.

Voor meer informatie wijzen wij u op de website van de betreffende sauna. Daar treft u alle informatie. 

Overige vragen

Mijn vraag staat hier niet bij

Staat uw vraag er niet bij? Vul dan het contactformulier in.

Contact opnemen met Saunaticket

Vul onderstaande gegevens in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Codes verzilveren

Deelnemende sauna’s

Veelgestelde vragen

Contact